Korektr rozjaśniający 100%pure.

By | 10:37 3 Komentarze
Hej!
Dużo korektorów przewinęło się przez moją kosmetyczkę i z żadnego nigdy nie byłam zadowolona, nieważne czy był to produkt luksusowy czy zwyklak z drogeri. Nie liczyłam też na dużo kupując korektor od 100% pure. Wyszłam jednak z założenia, że jak stosować to coś naturalnego.
Opakowanie jak od klasycznego błyszczyka z gąbeczką na końcu aplikatora. Jest to wygodne rozwiązanie tylko na początku, nie ma możliwości by zużyć cały kosmetyk szczególnie, że sam korektor jest bardzo gęsty i nie spłynie nam na dół opakowania by "wygrzebać" go do końca. Można by też kręcić nosem nad sprawą higieny.
Super plusem jest skład. Naturalny i odżywczy, nie ma mowy o wysuszeniu delikatnej skóry wokół oczu. Mamy zieloną herbatę i kawe, olejek z dzikiej róży, wit A i C, ales i masę ekstraktów które pielęgnują i nadają kolor kosmetykowi. Żadnych sztucznych barwników!
Wybrałam najaśniejszy kolor Creme który rzeczywiście jest bardzo jasny. Krycie jest dobre, jednak nie wiem jak by sobie poradził z dużymi cieniami pod oczami (bo takich nie mam). Korektor dobrze wygląda wklepany palcami ale jeszcze lepiej gdy użyjemy do tego mokrej gąbeczki- uzyskujemy wtedy super naturalny efekt! Kosmetyk naprawdę rozświetla, nie wchodzi w zmarszczki i ich nie podkreśla, nie podrażnia i nie wysusza delikatnej skóry w okolicach oczu. Kolejnym plusem jest trwałość, trzyma się naprawdę długo i nie potrzeba żadnych poprawek w ciągu dnia. Jestem nim naprawdę zachwycona i nie ulega wątpliwości, że kupię go ponownie.

Niewyspana.
Nowszy post Starszy post

3 komentarze:

  1. Korektor 100% Pure jest na mojej liście zakupowej. Próbka bardzo dobrze się sprawdziła, nic tylko kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest mi na razie potrzebny, jednak gdy będę potrzebowała korektora będę wiedziała co mam kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Spadasz mi z nieba z tym postem! Właśnie zastanawiam się nad zakupem tego korektora :)

    OdpowiedzUsuń