Mój hit w nocnej pielęgnacji.

By | 09:08 10 Komentarze
Doberek.
Pisałam już o moim ulubionym kremie na dzień od 100% pure, teraz czas na ulubieńca w pielęgnacji wieczornej.
Opakowanie to tubka z pompką, wszystko klasycznie zamknięte w tekturowe tubie. Pompka działa sprawnie, jednak pod koniec produktu trzeba rozciąć opakowanie żeby wydobyć resztkę kosmetyku. Zatyczka jest zabezpieczona folią wiec mamy pewność, że nikt naszego produktu przed nami nie używał. Produkt nie był testowany na zwierzętach i jest 100% wegański. 
100% pure więc skład mamy śliczny, bogaty i naturalny. Wysoko w składzie mamy tytułową witaminę A (retinol) i koenzym Q10. Na samym początku mamy olejek różany, sok aloesowy i wodę różaną. Do tego odżywcze masło avokado, witaminę C i E. 
Od kremu na noc wymagam więcej niż od tego na dzień, musi działać mocno przeciwstarzeniowo i łagodzić stany zapalne, nie może natomiast zbyt natłuszczać skóry, zapychać porów i nasilać zmian trądzikowych. Jak sprawdził się ten krem? Idealnie! Mimo dość ciężkiej, kremowej konsystencji nic a nic nie zapychał, ba, w czasie jego używania trądzik był dużo słabszy! Ślicznie nawilża i mimo witaminy A, skóra łuszczyła się bardzo rzadko (tylko w Lublinie gdzie woda jest bardzo twarda, przy warszawskiej wodzie łuszczenia nie zauważyłam). Kondycja skóry bardzo się poprawiła, koloryt mimo trądziku wyrównany a zmarszczki mniej widoczne, szczególnie te na czole. Kremu używamy TYLKO wieczorem, więc tubka starcza na naprawdę długo. Kiedy skończą się zapasy na pewno do niego wrócę. 

Niewyspana.
Nowszy post Starszy post

10 komentarzy:

  1. Podczas ostatnich zakupów też go sobie wzięłam. Dobrze wiedzieć, ze się u Ciebie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda mega, a jak ma retinol to od razu mnie kusi ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam próbkę i zrobiła na mnie świetne wrażenie. Jak widać przy normalnym używaniu działa jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze nic 100% pure. Ja na noc stosuję obecnie różne maści przeciwtrądzikowe bo ostatnio mnie trochę wysypało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny krem i to z retinolem, muszę się nim zainteresować. Lubie markę 100% Pure, kolorówka jest zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz moja ulubiona firma- widać chyba po blogu :D Kolorówka też już testowana, kończę pisać pierwsza recenzje.

      Usuń
  6. Jesteś kolejną osobą, która kusi tym kremem :)

    OdpowiedzUsuń