Super owoce pod oczy są super

By | 12:42 2 Komentarze
Dobry. 
Krem pod oczy jest w mojej kosmetyczce najważniejszym kosmetykiem. Musi mocno nawilżać, wygładzać i działać przeciw starzeniowo. Nie ma mowy o półśrodkach bo moja skóra w tych okolicach...cóż, pozostawia wiele do życzenia. Niestety lata zaniedbań zrobiły swoje. Jak cofnąć czas?
Postawiłam na moją ulubioną teraz markę 100% pure i jej krem "super owoce". Kiedy przyszła paczka byłam w nie małym szoku co do rozmiarów słoiczka w stosunku do ceny (mój błąd, nie sprawdziłam na stronie). Słoiczek z białego, grubego szkła i z zakrętka z tłoczoną nazwą firmy na wierzchu wygląda estetycznie i poprostu ładnie. Przez swoje rozmiary może kojarzyć się z balsamem do ust. Jak 100% pure ma w zwyczaju, całość ładuje do kartonowej tubki (tu akurat małej i krótkiej więc tubą ciężko to nazwać :D). Przy tym całym interesie bardzo brakuje szpatułki.
Skład marzenie, mamy mieszankę najbardziej anty-starzeniowych owoców! Bazą jest masło awokado i shea co mocno wpływa na konsystencję (na pewno nie kremową), dalej mamy olej z granatu, olej z acai, witamina E, jagody maqui, znów granat, owoce goji, owoce acai, acerola... plus witamina C i A. Taka mieszanka tworzy charakterystyczny dla całej serii zapach który bardzo ciężko mi opisać, jest jednak bardzo przyjemny, taki trochę słodko/owocowo/rześki z nutą goryczy.
Nie żałuję sobie kremu na noc, z drugiej strony ciężko być oszczędnym przy takiej tępej konsystencji. Dość wolno się wchłania jak to bywa przy bardzo treściwych kremach. Wydajność jest niezła, ciągle myślę, że czas na nowy krem a ten starcza na kolejny miesiąc i kolejny. Rano budzę się z mocno wygładzoną skóra, zmarszczki są dużo mniej widoczne a spojrzenie zyskuje młodzieńczą świeżość (czyli wyglądam wreszcie na swój wiek) nawet po nieprzespanej nocy. Jeśli daruję sobie makijaż efekt utrzymuje się aż do wieczora. Czy warto inwestować? Efekty widzę po porównaniu obecnego stanu ze zdjęciami z 2009 i... jest lepiej! Bonusem są super wzmocnione rzęsy które przestały wypadać, udało się też zagęścić brwi. Mam kilka pozycji na chciejliście ale do kremu wrócę w okresie zimowym. Cena to 129zł za 10g. Zainteresowanych odsyłam tutaj; http://plantsforbeauty.pl/super-owocowy-balsam-pod-oczy-100-pure-p-202.html

Niewyspana.
Nowszy post Starszy post

2 komentarze:

  1. Bardzo mnie zainteresował ten krem, tym bardziej jak efekty są tak wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łooo matko, kolejna pozycja do kupienia ze 100% pure...
    :DDDD

    OdpowiedzUsuń