Jak Lush dba o włosy?

By | 10:09 6 Komentarze
Hej!
Co sprawia, że kosmetyki Lush są takie wyjątkowe? Słaba dostępność, filozofia firmy czy może fikuśne plastikowe słoiczki? A może wyjątkowe naturalne ślady? Cóż, skład odżywki o której będzie dziś mowa na pewno należy do wyjątkowych i to nie w pozytywnym sensie.
Technicznie mamy typowy duży, czarny słoik z charakterystyczną szatą graficzną. Bardzo lubię estetykę lushowych produktów. Sama odżywka jest średnio gęsta, zapach bardzo ciężko mi opisać, ani piękny ani jakiś okropny.
No i czas na skład. Podczas zakupów w Lushu jestem tak podekscytowana (a może raczej kompletnie głupieje), że biorę co popadnie, nie ma mowy o jakiś wnikliwym analizowaniu składu. Nie ma w tym masła shea? To biere, a co! Co mamy w tym słoiczku? Czerwona alga, olej sojowy i na trzecim miejscu cetearyl alcohol i SODIUM LAURYL SULFATE!!! Co u licha robi ten detergent (nie mile widziany nawet w szamponach) w odżywce?! Tak wysoko w składzie! Mało tego, ten piekielnik jest w prawie każdym Lushowym produkcie do włosów! Nie boję się SLS w szamponach bo na głowie znajduje się KRÓTKO, jednak odżywkę lubię potrzymać trochę dłużej... 
No i jak może działać taka odżywka? Cóż, włosy bardzo ładnie się rozczesują, są błyszczące i nawet 
całkiem miłe w dotyku jednak są zbyt lekkie i fryzura całkowicie traci kształt a włosy wydają się dużo cieńsze niż w rzeczywistości. Znalazłam jednak na nią sposób (szkoda, że dopiero pod koniec zawartości), używam co drugie mycie zamiast klasycznego szamponu (przejaw geniuszu, no naprawdę...), wcieram w mokre włosy i skalp, masuje i zostawiam na 10-15 min, po spłukaniu nakładam inna odżywkę i włala. Nie jest to jednak produkt zły, zaliczam go jednak do tych średnich w działaniu.

Niewyspana
Nowszy post Starszy post

6 komentarzy:

  1. Mnie Lush nie kręci wcale ;)

    Kochana: na początku masz ślady zamiast składy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy żadnego kosmetyku Lush i prawdę mówiąc nie kuszą mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w Lushu głupieje, to chyba dlatego, że stacjonarnie mam do niego dostęp raz na rok przez 2 miesiące i wtedy chcę wypróbować jak najwięcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zamiar kupic szampon, bo duzo o nim dobrego słyszałam, ale odzywki mnie jakoś nie zahcęcają

    OdpowiedzUsuń