Świetny peeling enzymatyczny.

By | 13:16 8 Komentarze
Hej!
Trądzik wymusza wiele zmiana w pielęgnacji, jedną z nich jest zmiana peelingu mechanicznego na enzymatyczny. Ku mojemu zaskoczeniu, pierwszy wybór i od razu trafny!
Kosmetyk zamknięty jest w szklanym słoiczku o standardowej pojemności 50ml. Design naklejki, zakrętki jak i kartonowego opakowania jest dość naiwny jednak nie można odmówić mu uroku i cieszy oko. Sam peeling ma kremową konsystencję i bardzo ładnie się rozprowadza. Wystarczy cieńka warstwa by zadziałał, dzięki czemu dużym plusem jest jego wydajność. Zapach przyjemny, owocowy.
Nie dużą ilość peelingu nakładam na lekko zwilżoną skórę twarzy i... dzieje się! Szczypie, czasami dość mocno, ciężko nazwać go delikatnym w działaniu. Jednak jest to tylko chwila i można spokojnie wytrwać te 15-20 minut zabiegu. Wszystko zmywa się łatwo i możemy podziwiać efekty. Gładka, bardzo gładka skóra, bez suchych skórek i większości zaskórników. Systematycznie stosowany pomaga wyrównać koloryt bo potrądzikowe plamy szybciej znikają. Kremy, sera i olejki lepiej się wchłaniają a makijaż wygląda fantastycznie. W razie kryzysu jest to moja pierwsza deska ratunku, niezawodna. Zdecydowanie jeden z lepszych kosmetyków jakich używałam.
Same plusy, ale czy kupię ponownie? To zależy od samej FEMI i tego co odpiszą na mojego mejla. Na opakowanie widnieje informacja, że produkt KOŃCOWY nie był testowany na zwierzętach, czyli, że podczas przygotowania był?! Na innych kosmetykach FEMI jest taka sama informacja. Jest to jeden ze sposobów mydlenia oczu konsumentom którego bardzo nie lubię. Mam nadzieje, że książę na białym koniu nie okaże się jednak żabą.

Niewyspana.
Nowszy post Starszy post

8 komentarzy:

  1. Czytałam już pozytywne opinie o tym kosmetyku, co do testowania na zwierzętach, to nie fajna jest taka dezinformacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie niestety strasznie szczypał podczas aplikacji, oddałam Siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię peelingi enzymatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po peelingi enzymatyczne zdecydowanie sięgam z przyjemnością, ale wersji FEMI nie miałam jeszcze okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale poznam, bo lubię tę firmę.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam kosmetyki femi. miałam kilka ale peelingu jeszcze nie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna propozycja! Dawno nie widzialam tak dobrego skladu w pilingu enzymatycznym.

    OdpowiedzUsuń