Natura Siberica- dwufazowy intensywny biokompleks do twarzy

By | 07:06 Skomentuj
(Ten post został napisany i opublikowany przed nowym rokiem, w internecie podobno nic nie ginie a jednak notka zniknęła i w magiczny sposób znów jest tylko kopią roboczą. Cała moja praca poszła się... wybaczcie ale tylko wstęp pozostał oryginalny a reszta została napisana raz jeszcze, jednak w skróconej formie.)
Hej dziewczyny!
Jak święta? Kilogramów i kosmetyków przybyło? :D Mam nadzieję że jednak więcej tego drugiego. A że kosmetyków nigdy dość, mam dla was kolejną pokusę.
Jeśli ktoś rok temu powiedziałby że niedługo kupię przeciwstarzeniowy kosmetyk to chyba bym go wyśmiała. Jednak nie było mi do śmiechu kiedy moja dermatolog wydało mojej twarzy wyrok- oznaki przedwczesnego starzenia! Szara cera pozbawiona blasku, mocno zarysowane linie mimiczne i mocne odwodnienie... ten opis poprostu nie przystoi osobie której ludzie się radzą w kwestii pielęgnacji!!! Tu chodzi o honor więc tego samego dnia byłam już w posiadaniu niżej widocznego zestawu.


Natura Siberica- dwufazowy intensywny biokompleks do twarzy- Anti-Age do wszystkich typów skóry ma za zadanie wygładzić głębokie i mimiczne zmarszczki oraz wyrównać koloryt. Patrząc na śliczne składy możemy liczyć nawet na więcej. 

Bio-baza: Cladonia śnieżna, organiczny korzeń Żeń-szeń, Korkowiec amurski, Cytryniec chiński, organiczna zielona herbata, Daurska róża, Perełkowiec japoński, Modrzew amursk, Daurski jałowiec, Lipa amursk, oliwa z oliwek, Dicaprylyl Ether, olej syberyjskiego cedra, Saccharide Isomerate, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Cetearyl Alcohol, roślinny kolagen, Xantan Gum,  kremowa baza z oleju Cedra syberyjskieg,  kompleks fosfolipidów i liposomów, Sodium Stearoyl Glutamate, olej z pestek żórawiny błotnej, olej z pestek maliny moroszk, olej z pestek rokitnia, witamina А, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Witamina Е, Parfum.

Emulsja: Agua, Saccharide Isomerate, Cladonia śnieżna, organiczny ekstrakt Mydlnicy, Glycerin, Sodium PCA, prowitamina В, niskomolekularny kwas hialuronowy, SYN-AKE, Panicum Miliaceum Seed Extract (and) Tannic Acid (Liftonin), betaina z oleju Cedra Syberyjskiego, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, wysokomolekularny kwas hialuronowy. 


Zestaw składa się z dwóch buteleczek z ciemnego szkła ( po 30ml każda ) - biobazy, aktiwizującej emulsji, plus 10 szpatułek i ' naparstków '. Wszystko jest zamknięte w eleganckim opakowaniu. Cena takiej zabawy to 80zł.
Jak obiecuje nam producent: "mieszając obie fazy w jednej dawce bezpośrednio przed zastosowaniem, otrzymamy najbardziej intensywny skład, pozwalający osiągnąć najlepsze rezultaty, niedostępne zwykłym przeciwzmarszczkowym kremom." Obie fazy mieszamy ze sobą w zależności od tego jaki rodzaj cery posiadamy. 
Skóra sucha i wrażliwa - sześć kropli bio bazy i dwie emulsji
Skóra tłusta i mieszana - pięć kropli bio bazy i trzy emulsji


Po dwóch tygodniach stosowania mogę stwierdzić, że obietnice producenta spełnione są częściowo. 
- linie mimiczne zostały spłycone, jednak wszystko wraca do starej normy dość szybko po zakończeniu kuracji 
- skóra jest uspokojona, odżywiona i nawilżona
- młodzieńczy blask jak u nastolatki
- nie zapycha!!!
- wyrównany koloryt, rozjaśnia nawet plamy po trądziku 
- dobry pod makijaż 

Stosując biokompleks z dnia na dzień wyglądałam coraz lepiej. Moja zmęczona i zestresowana cera wreszcie odżyła a ja wyglądałam jak nastolatka! Na pewno będę ponawiać kurację bo po prostu mi służy. Nie jestem jednak pewna jak sprawdzi się na skórze naprawdę dojrzałej, mam zamiar sprezentowć zestaw mamie, więc dam znać jak się sprawdził. 

Niewyspana.
Nowszy post Starszy post

0 komentarze: